Paar dagen Offline, geen nieuwe blogs.
Afgelopen vrijdag zat ik uren zonder internet door een storing van Telfort. Het is helaas ook niet de eerste keer dat het gebeurt, de afgelopen twee maanden heb ik in totaal vijf keer te maken gehad met een storing van Telfort. Het is goedkoop internet vooral voor de studenten, maar de dienstverlening is zeer slecht.
Indien er sprake is van storing, is de klantenservice niet altijd bereikbaar voor het melden van de storing. Je moet lange tijd wachten totdat je aan de beurt bent en hierna krijg je een antwoord waar je helemaal niks aan heb. De werknemers van de klantenservice begrijpen de simpele probleem amper en lezen de standaardzinnen voor op het beeldscherm. U kunt de modem resetten of is de bekabeling wel in orde? En dan de slotzin, helaas kunnen wij u niet verder helpen, u wordt doorverbonden. Aan zulke antwoorden hebben wij natuurlijk niks aan en het kost ons ook veel.
Door de vele storingen zijn de klanten genoodzaakt om de klantenservice is te bellen. Dat kost al minimaal 8 euro en maximaal 15 euro. Als we een paar keer in de maand moeten bellen, is deze internet vergeleken met andere providers goedkoop of juist duurder? Telfort biedt zogenaamd goedkoop internet aan, maar ze verdienen enorm door de klantenservice.
Laten we hopen dat Telfort zich hersteld, want als het zo door gaat, gaan er veel ontevreden klanten overstappen naar een ander provider. Bellen naar de klantenservice moet goedkoper kunnen of ze moeten gewoon storingen voorkomen!
Ook ontevreden over Telfort? Deel je mening over Telfort of andere provider met ons mee.
[ad#468×60-]
4 replies on “Telfort, werkt in je nadeel!”
Ik vermoed dat de landelijke storing van paar weken geleden de laatste druppel was voor mensen zoals jij en ik.
Op het eerste gezicht lijkt telfort goed en vooral goedkoop maar je komt er steeds weer achter dat ze de boel aan het belazeren zijn. Ze laten abonnementen die zijn opgezegd gewoon doorlopen. Ze stelen het geld uit je portomonnee. Wanneer je contact met ze opneemt dan duurt het erg lang voordat je ze aan de lijn krijgt. Ze doen allemaal of hun neus bloed…nee hoor er is helemaal geen opzegging geweest. Vervolgens loopt je abonnement door en vervalt de korting waardoor je over de gehele periode toch duurder uit bent. Medewerkers zijn onervaren en leggen de schuld bij de klant neer. Echt waardeloos! Tevens is het 30cent per minuut wanneer je ze belt. Waarom telfort nog bestaat en niet failliet is gegaan is niet omdat de klanten zo tevreden zijn en terug komen…nee dat is doordat de klanten constant tegen een duur tarief moeten bellen naar telfort om hun klachten te uiten. Hier is telfort rijk mee geworden en met dat geld starten ze weer mooie campagnes om de onwetenden binnen te halen die dan ook weer bakken met geld kwijt zullen zijn wanneer ze moeten klagen en zo komt er weer geld binnen bij ze en dat gaat zo maar door en door!!!
Telfort is 1 van de grootste rampen in de telecom wereld. Pas op!! Neem geen abonnement van ze uit ervaring die mensen hebben schijt aan jou als klant luisteren doen ze niet. Ik haat Telfort
volledig oneens , in de opstart 4 a 5 jaar terug wat kleine storingkjes gehad , vorig jaar overgestapt naar interactieve tv van telfort, werkt perfect , geen problemen gehad , ook de nieuwe modem die er mee kwam , was plug and play… ook het draadloos gedeelte.
Ik ben dus echt een stuk goedkoper uit.
Moet wel zeggen onze regio ( zeeland ) is dan wel niet zo " dikbevolkt ".