Categories
Religie & cultuur The Illuminati

Het Goddelijke Boek – Islam, Christendom en de Westerse wereld

Ben jij klaar voor een ongekende reis waarin er over de drie monotheïstische religies wordt besproken? Een reis die de ware leer van onze profeten zal onthullen? Een reis door het heilige boek Koran reist, voor een poging om zijn prachtige openbaringen te ontdekken en te begrijpen. Deze blog is bedoeld om de waarheid te onthullen en de relatie tussen de religies te verbeteren, uiteraard met feiten en geen meningen! Benieuwd geworden? Lees dan verder..

Als eerste wil ik beginnen met het bedanken van de christelijke, joodse, islamitische en atheistische kijkers. Het is natuurlijk niet makkelijk om alles te accepteren, en ik hoop heel erg dat je de wereld vanuit een ander perspectief bekijkt en uiteraard niet alles klakkeloos als de waarheid aannneemt. Deze documentaire is dan ook bedoeld als basisinformatie, zodat je dan zelf extra onderzoek verricht om erachter te komen dat er mensen zijn op de wereld die ons proberen in te luizen. Deze blogs zijn dan ook niet gemaakt om de Islam te promoten, totaal niet! We willen ook niet dat je jouw geloof opzegt. Onze doel is het markeren van onze gemeenschappelijke basis en de oorspronkelijke leringen van onze profeten reflecteren!

Het is gemaakt om te markeren wat onze oorspronkelijke teksten ons leerden, zodat we allemaal de waarheid kunnen bereiken. Iemand die écht naar de waarheid zoekt, zal de gemeenschappelijke bronnen erkennen. Zo zal men ook inzien dat bijvoorbeeld een moslim die zich niet aan de leer van Mozes (vzmh) of Jezus (vzmh) houdt, geen ware moslim is.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FM1ex7qeMbk[/youtube]

Als je in de Quran gelooft moet je ook geloven in alle profeten die dezelfde boodschap verspreiden als die van Profeet Mohammed (vzmh). Één boodschap van één Creëerder, van één God.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=lb4qt6x212U[/youtube]

Voor iedereen die geïnteresseerd is in het maken van verschil: als u wereldvrede wilt, moet u uw tijd besteden aan het opbouwen van de christelijke en islamitische begrip omdat het Christendom en de Islam de twee grootste religies zijn. Vrede op de wereld kan slechts bereikt worden als er vrede en begrip is gebouwd tussen deze twee grote religies.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=2_wOixeA11I[/youtube]

.. en zo moeten hun volgelingen worden. Één God, één boodschap.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=lmuqq37vQUA[/youtube]

De onderstaande video toont één van de vele fascinerende wetenschappelijke ontdekkingen in de Quran, want dit is dan het belangrijkste bewijs over hoe Goddelijk de Quran wel/niet is.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=kFsY1fzFELQ[/youtube]

[ad#468×60 banner]

4 replies on “Het Goddelijke Boek – Islam, Christendom en de Westerse wereld”

The N.W.O is gericht op 1 religie, 1 regering, 1 wereldeenheid.
Betreft: bilderberg, 500mln

USA, mexico en canada hebben al een een soort “eenheidsverdrag”
Europa duldt geen referendum van de grieken.

verifieer the signs

god is degenen die de aarde en hemel heeft geschappen,kijk rond u heen de maan de zon de sterren dat zijn allemaal tekenen en bewijzen voor de volk met die na denkt,waaom zijn we hier? vanwaar kome we?, is er leven na de dood?,daar hebben de menheid vaak en vraagteken over,TUURLIJK is er leven na de dood,de dood moet je altijd in uw achterhoofd zeten want die dag zal ons ooit treffe,niemand vlug van de dood,god heeft ons gecreért en wij worden maar slechts beproefd,al eeuwen hebben de mensheid altijd achter de waarheid zite te zoeken zoals,religie,sekte,filisofie,maar wat is er nu juist,het kan ni allemaal juist zijn das omooglijk,daarom heeft allah ons intligentie gegeven en verstand,om achter de waarheid te zoeken,al begin van uw jeugt zal je al moete denke wie zal dat allemaal geschappen hebbe,het komt vaak over de ze denke da dat de moedernatuur het is allemaal fabeltje het zijn slechts de woorden van de mensen,god heeft ons allemaal opgewekt,via in de baarmoeder heeft hij ons via de engel en ziel in geblazen voor en bepaalde tijd 9mnd,dus we waren ervoor levenloos we waren nieks en dat is en miraakel van de allemachtige,maar wij beschauwen het zoo normaalzaak,als je goe na denk heeft god ons zoo perfectie gecreért wij zijn uniek geschappen je moet er echt stil bij staan kijk gwn naar ons zelf, naar u ogen oren uw gizichtvemogen onze zintuigen ons handen voeten wij hebbe da zoo nodig in onze leven en dat is wat ons uniek maakt, daarvoor moet je god dankbaar zijn en aanbidde,bo,wa ik er mee wil zeggen,is dat islam de enige ware religie is islam is de warheid islam is en richtlijnde weg naar de ware toekomst,ik zeg ni toekomst om de rijkste mens zijn of ingeneur te zijn of hoe dan ook das allemaal verlopige bijzaak maar das ni belangrijk,het belangrijste is da je werkt voor het hiernamaals want die dag zal en GROOOOTTEEE gebeurtenis zal,wij blijven hier niet voor eeuwig op deze aarde we zullen naar de andere leven gaan en leven waar geen vergelijknis is dan op deze wereld,allah heeft al in de begin van de mesheid gewaarschuwd da we moete opasse van de saytaan (duivels) de saytaan zal hoe dan ook altijd proberen om van de ware pad af tegaan,hij laat jou liever zien dat de wereldse leven beter en vermaak is hij maakt er schoonschijnd van en zegt geniet van het leven toch en al dat begeerte leuke dingen vrouwen goken enzo…das allemaal praktijk van de iblis (satan) GROOTSTE vijand van de mens hij wil samen met de mensen voor eeuwig in het vuur belanden djahnam (de hel).das was zijn ware belofte.toen hij weigerde om te buigen voor de eerste mens adam pesloot allah hem voor eeuwig in en vuur.maar iblis (satan) vroeg voor uitstel en allah was er mee eens en satan zij da hij de mens zal doen dwaale vandaar da adam en fout had begaan om appeltje pluken terwel het hem verboden was dat verhaal zal weten,maar wa ik er mee bedoel is hoe da dat allemaal begonnen toen pesloot god dat voor de mensheid de testen zaols ik zij wij worden getest op de aarde ben jij gelovig of ongeloof,als je gelovige ben zal je eeuwige genieten in het paradijs,of zal je voor eeuwig in de hel branden,je zult ni leven en je zult ni dood gaan,dat is de ware toekomst da je moet beslissen,ik zeg uit men hart wie dat leest bekeer u tot de islam leer over de islam maak er kennis over leer islam beter kenne en vooral aan onze nobele profeet mohamed(vzmh) ze gwn wat er gebeurt in deze wereld de moslims worden maar altijd verneerd protest tegen anti-islam zoo zie gij dat dat de werk is van de iblis(satan) hij probeert jullie van de echte waarheid weg tegaan een hij laat jullie lekker bezig houwen in het wereldse leven hij zal jullie bedriegen als jullie er ni stil bij staan

Ten eerste.. een hele goede dag gewenst, ten tweede plaats ik mijn reactie met alle respect en wil ik niemand beledigen.
Ik zou zelf graag overtuigd willen worden van het feit, dat er 1 machtige God is die alles heeft geschapen en de profeten zijn leer heeft ingegeven om deze vervolgens aan ons door te geven. Het grote feit blijft, dat geloof eigenlijk niets heeft te maken met feiten, maar meer met vertrouwen dat datgene juist is, wat je is aangeleerd.
Er zijn geen feiten die een God kunnen onderbouwen. Feit is wel, dat veel dingen voor ons onverklaarbaar zijn en als het niet te verklaren is, moet het wel van God komen… Die redenering is voor mij te simpel, want 2000 jaar geleden waren zaken die voor ons heden ten dage erg simpel zijn ook onverklaarbaar. Maar om bv elektriciteit, toe te schrijven aan God, omdat het destijds onverklaarbaar was is eigenlijk te makkelijk en veel zaken, die op dit moment niet te verklaren zijn, zullen wellicht over nog eens 2000 jaar ook simpel zijn.
Ik weet wat de daadwerkelijke definitie is van een atheïst en ik klink waarschijnlijk als een atheïst, maar ik ben verre van ongelovig, ik hang alleen geen religie aan.
Ik ben christelijk opgevoed, lang kerkgaand geweest, maar alleen al het feit, dat je moet leren interpreteren, wat er nou daadwerkelijk in de bijbel staat, betekent voor mij, dat ik iemands interpretatie aan het leren ben, die niet gelijk is aan die van degene, die het boek ook daadwerkelijk heeft geschreven. Ook heb ik me verdiept in de Quran en wederom had ik hier hetzelfde gevoel bij.
Het gedachtengoed, wat zowel de Taurat…de Injil…en de Quran overbrengen spreekt mij wel zeer aan, maar ik kan geen van de boeken zien als een handleiding van hoe ik mijn leven moet leiden, want er staat teveel informatie in, die op teveel verschillende manieren te interpreteren is.
Als er een religie zou zijn, die een Hogere macht erkent en als enige leidraad zou hebben: ‘heb een ander lief zoals uzelf’, zou ik me er morgen nog bij aansluiten. Dit ene zinnetje sluit namelijk alle slechte dingen, die we een ander aan doen of aan zouden willen doen volledig uit en dat is ook uiteindelijk de basis van elke religie, maar aangezien er binnen elke religie een hiërarchie bestaat, wordt hier alweer afgeweken van de basis. De profeten hadden net zo weinig (of evenveel..net hoe je het wil zien) als hun volgelingen en de religieuze leiders van elke religie van tegenwoordig zijn doorgaans een stuk beter ‘gevoed’ als hun ‘schapen’.
Ik hoop niet dat ik verkeerd geïnterpreteerd wordt door u, want ik probeer geenszins iemand van zijn religie af te brengen of iemand ervan te overtuigen van mijn ideeën, maar nogmaals ik zou zelf heel graag overtuigd willen worden van het feit dat God bestaat . Ik respecteer u allen en hoop een opbouwende reactie op mijn bericht.

Leave a Reply

Your email address will not be published.