Categories
Celebs/Models The Illuminati

MTV’s nieuwe Illuminati-clip: ‘Pow pow’ van LCD Soundsystem

In de onderstaande video van LCD Soundsystem wordt er getoond hoe hoe middelmatige artiesten worden “gedwongen” om deel te worden van de organisatie en hoe ze vervolgens worden verlicht, m.a.w. geïllumineerd, willen ze verdergaan met hun carrière. Uiteindelijk, wanneer het te laat is, hebben ze spijt van hun beslissing.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xYCV2zybQoI[/youtube]

Anna Kendrick speelt waarschijnlijk een godin (Isis? Annunaki?) die ‘de zielen van de ‘Wicked peopla’ verzameld. Ze doet haar ketting op van een tafel vol met make-up, sieraden, creditcards etc; dit zijn manieren om haar identiteit te veranderen. Ze wordt vervoerd naar een plaats waar de Wicked people (de zielen die ze verzameld) zich bevinden.

Ze verzamelt de goddeloze zielen door magie. Ze houdt haar hand naar hen toe en doet een Illuminati-handsignaal en flits hen. Dan zie je het Vrijmetselaars- en Illuminatilogo. Hierna wordt ze vervoerd naar de volgende ziel.

De regisseur David Ayer gebruikt deze Maçonnieke / Illuminati symbolen in een film die hij ook heeft geregisseerd, genaamd ‘Street Kings’.

De derde en laatste goddeloze ziel verzamelt ze door Het Alziend Oog op hem te flitsen. Alle drie personen bevinden zich in een vrijmetselaarsloge, compleet met schaakbordpatroon vloer en een Master Mason als rechter (die ook een hamer vasthoudt). Let op de menselijke schedel en een (waarschijnlijk) maçonnieke bijbel over een pilaar naast de maçonnieke rechter. De kamer is verlicht (Luciferiaanse) waarbij de maçonnieke illuminaat ook wordt Verlicht.

In de kamer bevindt er ook een politicus, een generaal en een politieagent (drie extra ‘goddelozen’ die door de vrijmetselaar worden beoordeeld).

Anna komt uit het licht (van Lucifer?) en draagt een witte kleding, wat ‘zuiverheid/puurheid’ betekent; in tegenstelling tot de donkere dingen die de ‘goddelozen’ betrokken zijn bij de Vrijmetselaars. Ze kijkt dan op een denigrerende, veroordelend manier naar hen als het scherm gevuld is met licht. De drie mannen kijken vol spijt terug naar haar. Waarschijnlijk hebben ze (denk ik) na het zien van Het Licht afgehaakt, maar er is geen weg terug.


Let op de symbolische dualiteit / maçonnieke dambord, reflecterend door de bril van de vrijmetselaar.

Aan het einde is te zien dat de boksbeugel wilt pakken (om hen te straffen) maar in plaats van dat kiest ze de ketting.

| Bron.

[ad#468×60 banner]

Leave a Reply

Your email address will not be published.